Kategorie
Značky
    Blog
      Produkty
      Nenalezeny žádné produkty.
      Kategorie
      Značky
        Blog
          Produkty
          Nenalezeny žádné produkty.

          Menu
          P
          Porovnat

          Obchodní podmínky

           

          Obchodní společnost Proteco nářadí s.r.o., se sídlem Radlická 2487/99, 150 00 Praha 5, IČO: 474 536 30, společnost zapsaná
          v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka č. 182881, (dále jako „prodávající") pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu, provozovaného na internetové adrese www.proteco-naradi.cz

           

          1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

          1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jako „obchodní podmínky") prodávajícího upravují ve smyslu ust. § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění (dále jako „občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti a/nebo na základě kupní smlouvy (dále jako „kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jako „kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.proteco-naradi.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jako „webové rozhraní e-shopu") a výhradně na území České republiky.

          1.2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.proteco-naradi.cz (dále jako „webová stránka") a další související právní vztahy.

          1.3. Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Podnikatelem se rozumí osoba uvedená v ust. § 420 a 421 občanského zákoníku. Obchodní podmínky, v částech upravující spotřebitelská práva, se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, popř. osoba, která jedná na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely obchodní podmínek rozumí tedy ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li kupující v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že pro něj platí pravidla uvedená v obchodních podmínkách pro podnikatele.

          1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

          1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

          1.6. Znění obchodních podmínek může prodávající v přiměřeném rozsahu měnit či doplňovat, tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Změnu obchodních podmínek prodávající oznámí kupujícímu uveřejněním na webových stránkách či jiným vhodným způsobem nejméně 14 dnů před navrhovaným dnem účinnosti s tím, že kupující (pokud se na něj, resp. na jím uzavřenou kupní smlouvu vztahuje změna obchodních podmínek) je oprávněn v uvedené lhůtě (tj. před nabytím účinnosti změny) změny obchodních podmínek odmítnout a závazek z toho důvodu vypovědět. Pokud kupující písemně nesdělí nesouhlas s navrhovanou změnou přede dnem účinnosti změny obchodních podmínek, platí, že navrhovanou změnu obchodních podmínek přijal. Totéž platí, pokud s obchodními podmínkami vysloví souhlas podáním objednávky dle čl. 3.4. těchto obchodních podmínek nebo svým přihlášením do uživatelského účtu, je-li zřízen (viz dále).

           

          2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

          2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jako „uživatelský účet"). V případě, že to webové rozhraní e-shopu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace.

          2.2. Pro účely registrace kupujícího na webové stránce, její užívání kupujícím a dále pro účely objednání zboží a uzavření a plnění kupní smlouvy je kupující povinen poskytnout prodávajícímu v rozsahu vyžádaném prodávajícím správné, úplné a pravdivé údaje týkající se kupujícího, které dle své povahy mohou být osobními údaji kupujícího. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné. Změnu kupujícím poskytovaných údajů je kupující povinen neprodleně po jejich změně oznámit prodávajícímu. Prodávající nenese odpovědnost za jakoukoliv škodu vzniklou kupujícímu anebo třetí osobě v důsledku porušení povinností kupujícího podle tohoto článku 2.2 obchodních podmínek.

          2.3. Oprávněný přístup k uživatelskému účtu je možný pouze po zadání uživatelského jména a hesla kupujícího na webové stránce. Kupující je povinen uchovat v tajnosti a žádné osobě neposkytnout své uživatelské jméno a heslo a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za jakýkoliv neoprávněný přístup do uživatelského účtu anebo jakoukoliv škodu vzniklou v souvislosti s neoprávněným přístupem do uživatelského účtu kupujícího.

          2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

          2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

          2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

           

          3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

          3.1. Webové rozhraní e-shopu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků, vyjma nákladů spojených s dopravou a odesláním. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní e-shopu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškerá prezentace zboží v internetovém obchodě prodávajícího je informativních charakteru a nepředstavuje nabídku k uzavření kupní smlouvy ani návrh dodat zboží ve smyslu ust. § 1732 občanského zákoníku. Veškeré nabídky prodeje zboží v internetovém obchodě prodávajícího (včetně případně uvedené orientační obvyklé doby dodání či odeslání zboží) jsou nezávazné a prodávající není nikterak povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně prezentovaného zboží.

          3.2. Webové rozhraní e-shopu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

          3.3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní e-shopu, zejména informace o:

          • kupujícím vyžadované prodávajícím;

          • kupujícím objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní e-shopu);

          • kupujícím zvoleném způsobu úhrady kupní ceny zboží;

          • údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží; a

          v objednávce bude vždy uvedena informace o celkové ceně kupovaného zboží a nákladech spojených s jeho dodáním a odkaz na tyto všeobecné podmínky (dále společně jako „objednávka").

          3.4. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU". Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávkového formuláře vložil, a seznámit se s těmito všeobecnými obchodními podmínkami. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil těmito obchodními podmínkami, a jejich nedílnými součástmi, kterými jsou jejich přílohy Reklamační řád" a Doprava a cena" Ochrana osobních údajů" a jejich obsahem, a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném k okamžiku odeslání objednávky.

          3.5. Kupující prohlašuje, že údaje uvedené v objednávce jsou správné, úplné a pravdivé. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky potvrdí kupujícímu elektronickou poštou přijetí objednávky k dalšímu zpracování, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jako „elektronická adresa kupujícího"), a to zasláním dokumentu nazvaného „Potvrzení o přijetí objednávky č. xxxxx“.

          3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

          3.7. K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky kupujícím prodávajícímu. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena teprve okamžikem:

          a) převzetí zboží kupujícím v případě osobního odběru na provozovně prodávajícího; nebo

          b) doručením potvrzení objednávky, jež je dodavatelem zasláno kupujícímu elektronickou poštou na adresu elektronické pošty kupujícího.

          3.8. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.

          3.9. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

          3.10. Kupující bere na vědomí, že dostupnost zboží prezentovaného v internetovém obchodě prodávajícího je vázána na skladové zásoby a prodávající tudíž dostupnost zboží negarantuje. V případě, že si kupující objedná zboží, které není u prodávajícího dostupné, zašle prodávající kupujícímu elektronickou poštou zprávu o nedostupnosti zboží. Odesláním e-mailové zprávy prodávajícího kupujícímu dle předchozí věty zaniká závaznost objednávky v rozsahu nedostupného zboží; v ostatních částech zůstává objednávka nedotčena.

           

          4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

          4.1. Všechny ceny zboží jsou smluvní. Ve webovém rozhraní e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny. Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se netýká případných poplatků za dopravné, poštovné, apod.

          4.2. Případné akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.

          4.3. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu těmito způsoby:

          a) v hotovosti na provozovně prodávajícího

          b) v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce

          c) bezhotovostním způsobem na účet prodávajícího

          d) bezhotovostním způsobem platební kartou

          4.4. Fakturu obsahující základní údaje smlouvy, vč. účtenky podle zákona o evidenci tržeb a daňového dokladu, obdrží Kupující na e-mail, který uvedl v objednávce. Kupující s tímto postupem výslovně souhlasí. Faktura je též dostupná po přihlášení se do uživatelského účtu kupujícího.   V případě zájmu o zaslání faktury v listinné podobě lze požádat prostřednictvím e-mailu info@proteco-naradi.cz

          4.5. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

          4.6. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

          4.7. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

          4.8. Prodávající je oprávněn kdykoliv požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Vylučuje se aplikace ust. § 2119 odst. 1 občanského zákoníku.

          4.9. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

          4.10. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

           

          5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

          Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím spotřebitelem

          5.1. Kupující spotřebitel má právo v souladu s ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. V případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu a dále přímé náklady spojené s navrácením zboží, jestliže nemůže být vráceno pro svoji povahu obvyklou poštovní cestou. Maximální náklady jsou v takovém případě odhadovány na částku 5.000,- Kč.

          5.2. Na webových stránkách prodávajícího www.proteco-naradi.czmůže kupující elektronicky vyplnit a odeslat formulář pro odstoupení od smlouvy nebo jakékoliv jiné jednoznačné prohlášení. Pokud kupující využije této možnosti, prodávající mu obratem zašle potvrzení o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy. Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je k dispozici kupujícímu na stránkách prodávajícího www.proteco-naradi.cz.

          5.3. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího Proteco nářadí, Podbřezí 63, 518 03 Podbřezí či na adresu elektronické pošty prodávajícího www.proteco-naradi.cz. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.1 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 14 kalendářních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a je-li to možné, v původním obalu. Kupující je srozuměn s tím, že v rámci 14-ti denní lhůty je oprávněn si zboží prohlédnout a vyzkoušet. Toto zkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkouší při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém by se jeho hodnota snižovala. I přesto je kupující oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, avšak odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Toto snížení hodnoty je prodávající oprávněn odečíst od kupní ceny.

          5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.1 obchodních podmínek vrátí prodávající kupujícímu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Pokud kupující zvolí jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

          5.5. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv:

          a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

          b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

          c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

          d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

          e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

          f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

          g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

          h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

          i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

          j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

          k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

          l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

          5.6. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

          5.7. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

          5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

          5.9 V případě, že je odstoupeno spotřebitelem od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti (14) dnů, je prodávající oprávněn vrátit poštovné pouze ve výši nejlevnějšího nabízeného poštovného, které mohl kupující k doručení své objednávky vybrat.

          Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím podnikatelem

          5.9. V případě, že byl výrobek nakoupen na právnickou osobu (máte ve faktuře uvedeno IČ) není ze zákona možné využít nároku na Odstoupení od kupní smlouvy.

          6. PŘEPRAVA, DODÁNÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

          6.1. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Kupující bere výslovně na vědomí, že prodávající nedodává zboží do zahraničí.

          6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

          6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

          6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě, že zboží bude poškozeno, i když obal není porušený, je kupující povinen o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce a následně prodávajícího. V případě, že zásilka vykazuje známky poškození prodávající doporučuje, aby zásilka nebyla kupujícím převzata. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

          6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

          6.6. Kupující bere na vědomí, že u vybraného zboží může být podmínka - doprava zdarma. Tato podmínka platí na ten konkrétní produkt zboží. Pokud si kupující objedná více produktů, kde jeden či více je s podmínkou "doprava zdarma", a lze tyto produkty vložit do jednoho obalu, pak doprava zdarma platí i na ostatní takto zabalené produkty. Pokud rozměry či tvary objednaných různých produktů nedovolují shromáždit je v jednom obalu, pak na další produkty platí dopravné/poštovné dle tarifu.

           

          7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, ZÁRUKA

          7.1  Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

          • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
          • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
          • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
          • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
          • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
          7.2 Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

          7.3 V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
          • výměnu za nové zboží,
          • opravu zboží,
          • přiměřenou slevu z kupní ceny,
          • odstoupit od smlouvy.
          7.4 Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
          • pokud má zboží podstatnou vadu,
          • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
          • při větším počtu vad zboží.
          7.5 Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

          7.6 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.

          7.7 Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

          7.8 Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

          7.9 V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.

          7.10 Volbu způsobu reklamace má kupující.

          7.11 V případě neoprávněnosti reklamace přísluší Prodávajícímu právo uplatnit nároky na další skutečně vynaložené náklady spojené s neoprávněnou reklamací (tj. vynaložené poštovné při vrácení reklamace zpět Kupujícímu apod.). Neoprávněnou reklamací se rozumí reklamace, která byla uplatněna po skončení zákonné lhůty, nebo závady, které byly způsobeny nešetrným zacházením, neodborným zacházením, nepostupováním podle návodu k výrobku, nesprávným skladováním a vady vzniklé běžným používáním. 
          V případě neoprávněné reklamace a současně odstranitelné vadě (např. vad vzniklých běžným používáním) bude Kupující informován o výši předpokládaných nákladů potřebných pro odstranění závady. Po odsouhlasení maximální výše pro odstranění závady ze strany Kupujícího bude Prodávajícím vada odstraněna. Kupujícímu budou vyfakturovány skutečně vynaložené náklady. Náklady však nesmí přesáhnout původně odsouhlasenou výši pro odstranění závady.

          7.12 Nepřevezme-li Kupující reklamované zboží do 30 dnů ode dne, co jej Prodávající vyrozuměl o možnosti reklamované zboží po opravě převzít, nebo co jej Prodávající vyrozuměl o neoprávněnosti reklamace, náleží Prodávajícímu úplata za uskladnění reklamovaného zboží ve výši 20,- Kč + DPH za každý započatý kalendářní den.

          7.13 Nepřevezme-li Kupující reklamované zboží do 60 dnů ode dne, co jej Prodávající vyrozuměl o možnosti reklamované zboží po opravě převzít, nebo co jej Prodávající vyrozuměl o neoprávněnosti reklamace, Prodávající reklamované zboží na účet Prodávajícíhovhodným způsobem prodá.

          7.14 Uzavírá-li kupující smlouvu v rámci své podnikatelské činnosti, pak nepožívá práv spotřebitele, neboť za spotřebitele se považuje osoba, která uzavře smlouvu mimo svoji profesní či podnikatelskou činnost. Koupě se řídí obecnými ustanoveními občanského zákoníku §2079 a násl. Podnikatel zejména nemůže odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Záruční doba zboží zakoupeného podnikatelem činí 6 měsíců od data zakoupení. Je-li kupujícím podnikatel, avšak zboží nakupoval mimo rámec své podnikatelské činnosti, má záruční dobu stejnou jako běžný spotřebitel.

          7.15 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 374/2022 Sb., o ochraně spotřebitele.

          7.16 Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.

           

           

          8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

          8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

          8.2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní e-shopu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní e-shopu.

          8.3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní e-shopu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní e-shopu. Webové rozhraní e-shopu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

          8.4. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 občanského zákoníku. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@proteco-naradi.cz

          8.5. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

          8.6. V souladu s ust. § 1820 odst. 1 písm. j) a  § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č.  374/2022 Sb., na ochranu spotřebitele, bere kupující - spotřebitel na vědomí, že k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24 , 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs, Email: adr@coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

          8.7. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

          8.8 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 374/2022 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

          8.9. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

           

          9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

          9.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu, a to podle Zásad ochrany osobních údajů

          9.2 Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

          9.3. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

           

          10. DORUČOVÁNÍ

          10.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu případně objednávce.

          10.2. Zpráva je doručena:

          • v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem,

          • v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem,

          • v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít,

          • v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.

           

          11. PODMÍNKY POUŽITÍ DÁRKOVÝCH POUKAZŮ www.proteco-naradi.cz

          11.1 Hodnota uvedená na poukazu (1 000 Kč, 2 000 Kč, 5 000 Kč) Vám bude odečtena z ceny nákupu v internetovém obchodě www.proteco-naradi.cz kde můžete využít stejnou a vyšší cenu s případným doplatkem. Nižší hodnota nákupu, nežli je na poukazu uvedena nelze využít.

          11.2. Poukaz nelze směnit za peníze. Poukaz nelze rozměnit za nižší hodnoty. Hodnotu poukazu je možné vyčerpat pouze jednorázovým nákupem v celkové nebo vyšší hodnotě s doplatkem jinou platební metodou.

          11.3 U zboží, na jehož nákup byl uplatněn dárkový poukaz, Vám může být (v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo v případě oprávněné reklamace) vrácena částka prostřednictvím náhradního dárkového poukazu nebo vytvořením adekvátního kreditu pro nákup jiného zboží.

          11.4. Platnost poukazu je 6 měsíců od nákupu, po uplynutí tohoto data se poukaz stává neplatným.

          11.5. Poukazem lze uhradit pouze nákup v internetovém obchodě na stránkách www.proteco-naradi.cz,

          11.6. Zakoupením poukazu souhlasíte s podmínkami pro použití poukazu.

          11.7. Poukazy jsou zasílány elektronicky pouze na e-mail objednatele. Číslo poukazu je generováno v okamžiku fakturace, kód pro použití v internetovém obchodu www.proteco-naradi.cz zná pouze majitel poukazu.

           

          12. ZÁVEREČNÁ UJEDNÁNÍ

          12.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

          12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

          12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

          12.4. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Proteco nářadí s.r.o., Podbřezí 63, 518 03 Podbřezí,
          e-mail: 
          info@proteco-naradi.cz, telefon: 494 664 522.

           

          Tyto obchodní podmínky platí a jsou účinné od 6. ledna 2023

           

          Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
          Zpráva byla odeslána

          Košík obsahuje nepovolené položky

          Košík je prázdný