Kategorie
Značky
    Blog
      Produkty
      Nenalezeny žádné produkty.
      Kategorie
      Značky
        Blog
          Produkty
          Nenalezeny žádné produkty.

          Menu
          P
          Porovnat

          Pozáruční servis

          Náš proškolený servisní tým Vám zaručuje profesionální servisní zásah do Vašeho stroje za použití výhradně originálních náhradních dílů.

          Jak postupovat při zájmu o pozáruční servis?


          1. Nahlášení (objednávka) servisního zásahu

          • Pro podání žádosti o pozáruční servis vyplňte formulářkterý nám zašlete jednoduše kliknutím na tlačítko "Odeslat" na konci formuláře. Po přijetí vyplněného formuláře vás bude kontaktovat pracovník servisního oddělení
          • S pracovníkem našeho servisního oddělení si domluvíte způsob dopravy a platby nákladů na diagnostiku


          2. Doprava Vašeho stroje/nářadí do servisu

          2.1 Zabalení servisní položky
          • Stroj/nářadí řádně zabalte do krabice tak aby nedošlo k jeho poškození při přepravě
          • Přiložte prosím  co nejkonkrétnější popis závady a Vaše kontaktní údaje vč. adresy a telefonního čísla
          2.2 Doručení servisní položky
          Doručit zboží do našeho servisního střediska lze těmito způsoby:

          a) Zasláním na naší adresu pomocí libovolné přepravní služby (PPL, DHL, Česká pošta…). V tomto případě je nutné uhradit náklady na diagnostiku (299 Kč) předem dle instrukcí našeho servisního střediska.

          b) Naším servisním svozem (náš pracovník pro Vás objedná svoz kurýrem) na dobírku, kterou zákazník zaplatí při předání zboží kurýrovi včetně nákladů na diagnostiku (cena dopravy odpovídá ceně dopravy při nákupu nového zboží viz. Doprava a cena). - lze využít pouze pro nadrozměrné zboží!!!

          c) Osobní předání na našich prodejnách v Rychnově nad Kněžnou nebo v Hradci Králové. V tomto případě bude od vás vyžádána úhrada nákladů na diagnostiku na místě.

          Adresa pro zaslání servisní položky:

          Proteco nářadí s.r.o.
          Podbřezí 63
          518 03 Podbřezí



          3. Souhlas/nesouhlas s cenovou nabídkou na opravu

          Po doručení stroje/nářadí do našeho servisního střediska provede servisní pracovník diagnostiku závad a vytvoří cenovou nabídku opravy. Výstupy servisního řízení mohou být následující:

          a) Odsouhlasení cenové nabídky na opravu

          Pokud odsouhlasíte cenovou nabídku na opravu, bude provedena oprava a stroj/nářadí bude odeslán zpět k Vám na dobírku v hodnotě ceny opravy. V tomto případě vám bude předem zaplacený poplatek za diagnostiku odečten od konečné částky za servisní úkon.

          b) Nesouhlas s cenovou nabídkou na opravu

          Pokud Vám cenová nabídka nevyhovuje, sdělte to co nejdříve našemu servisnímu středisku. Servisní středisko se s Vámi následně domluví, jestli budete chtít stroj/nářadí zaslat zpět na Vaši adresu nebo ekologicky zlikvidovat.

          UPOZORNĚNÍ: V případě, že Kupující na oznámenou cenovou nabídku k opravě (e-mailem či telefonicky) nereaguje po dobu delší 60 dnů, propadá servisovaný výrobek ve prospěch PROTECO nářadí s.r.o., které jej ekologicky zlikviduje.



          Ceník pozáručního servisu

          Diagnostika závady (neodsouhlasená/odsouhlasená cenová nabídka)
          299,- s DPH / 0,- s DPH
          Doprava zboží zpět zákazníkoviDle platného ceníku dopravy (viz Doprava a cena)
          Oprava strojeIndividuální - cena stanovena servisním technikem


          Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
          Zpráva byla odeslána

          Košík obsahuje nepovolené položky

          Košík je prázdný