Reklamační řád
Kategorie
Značky
    Blog
      Produkty
      Nenalezeny žádné produkty.
      Kategorie
      Značky
        Blog
          Produkty
          Nenalezeny žádné produkty.

          Menu
          P
          Porovnat

          Reklamační řád

          Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci.

          Jak postupovat při reklamaci

          1. Nejdříve vyplňte reklamační formulář, který nám zašlete jednoduše kliknutím na tlačítko "Odeslat" na konci formuláře. Po přijetí vyplněného formuláře vás bude kontaktovat pracovník reklamačního oddělení, který následně u přepravce objedná svoz reklamovaného zboží do našeho servisního střediska. Svoz zboží je zajištěn na naše náklady. Věnujte patřičnou pozornost důvodu reklamace. Pole popis závady vyplňte co nejdetailněji.
          2. Pokud se kupující rozhodne odeslat zásilku vlastní cestou, prodávající vrátí kupujícímu náklady na dopravu v hodnotě, za jakou by prodávající zařídil svoz reklamace od kupujícího v případě využití svozu (bod 1), nikoli v hodnotě, za kterou kupující zásilku odeslal.

          3. Zboží zašlete společně s fakturou (nebo dodacím listem), včetně přesného popisu závady. Reklamovaný výrobek musí být odesláním před předáním přepravci řádně očištěn a zbaven provozních kapalin (benzín, olej, saponáty apod…). Pokud nebude reklamovaný výrobek řádně očištěn a zbaven provozních kapalin, vyhrazujeme si právo naúčtovat odesílateli částku, dle aktuálního ceníku níže, za vzniklé vícenáklady. Po ukončení reklamačního řízení bude reklamovaný výrobek zaslán zpět uživateli bez provozních náplní (dle platných podmínek přepravní služby).
          4. Výrobek musí být dodán do servisu v kompletním balení vč. všeho příslušenství.

          5. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Mějte na mysli, že přepravce ve většině případů vyžaduje, aby bylo zboží zabaleno v 6stěnném (čtvercovém či obdélníkovém) obalu.

          6. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nemůžme převzít.

          Adresa pro zaslání reklamace:

          Proteco nářadí s.r.o.
          Podbřezí 63
          518 03 Podbřezí


          Vyřízení reklamace:

          Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky do našeho servisního oddělení. U zboží reklamovaného na prodejnách PROTECO nářadí (v Rychnově nad Kněžnou a v Hradci Králové) začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

          V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady.

          Dopravu cesty zpět (zásilka do 30 kg )
          129,- vč DPH
          Dopravu cesty zpět (zásilka nad 30 kg)
          288,- vč DPH
          + Dobírka39,- vč DPH
          Servisní činnost (1. hod) 500,- vč DPH
          Diagnostika závady 299,- vč DPH

          Kupující, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní   smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení   sporu   provádět, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr  je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

          Chcete nám něco sdělit o našich produktech nebo e-shopu? Neváhejte napsat.
          Zpráva byla odeslána

          Košík obsahuje nepovolené položky

          Košík je prázdný