Hledat
Kategorie
    Značky
    Blog
    Produkty
      Nenalezeny žádné produkty.
      KontaktPorovnat
      Všechny kategorie

      Reklamační řád

      Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci.

      Jak postupovat při reklamaci

      1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. Před odesláním reklamace vyplňte reklamační formulář a zašlete e-mailem na adresu reklamace@proteco-naradi.cz. Pracovník reklamačního oddělení objedná svoz Vaší zásilky u přepravce, který u Vás reklamované zboží následně převezme a dopraví na reklamační oddělení na naše náklady.
      2. Pokud se kupující rozhodne odeslat zásilku vlastní cestou, prodávající vrátí kupujícímu náklady na dopravu v hodnotě, za jakou by prodávající zařídil svoz reklamace od kupujícího v případě využití svozu (bod 1), nikoli v hodnotě, za kterou kupující zásilku odeslal.

      3. Zboží zašlete společně s fakturou (nebo dodacím listem), včetně přesného popisu závady.

      4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Mějte na mysli, že přepravce ve většině případů vyžaduje, aby bylo zboží zabaleno v 6stěnném (čtvercovém či obdélníkovém) obalu.

      5. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.



      Adresa pro zaslání reklamace:

      Proteco nářadí s.r.o.
      Podbřezí 63
      518 03 Podbřezí

      Vyřízení reklamace:

      Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

      V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet.

      Kupující, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní   smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení   sporu   provádět, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr  je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

      Přihlášení do newsletteru proběhlo úspěšně. Prosím potvrďte toto přihlášení pomocí odkazu zaslaného do emailu.
      Něco se nepovedlo, kontaktujte nás

      Košík obsahuje nepovolené položky

      Zobrazit košík

      Zboží bylo přidáno do porovnání

      Prosím čekejte...
      Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později