Porovnat
Všechny kategorie

Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Nejdříve vyplňte reklamační formulář, který nám zašlete jednoduše kliknutím na tlačítko "Odeslat" na konci formuláře. Po přijetí vyplněného formuláře vás bude kontaktovat pracovník reklamačního oddělení, který následně u přepravce objedná svoz reklamovaného zboží do našeho servisního střediska. Svoz zboží je zajištěn na naše náklady.
  2. Pokud se kupující rozhodne odeslat zásilku vlastní cestou, prodávající vrátí kupujícímu náklady na dopravu v hodnotě, za jakou by prodávající zařídil svoz reklamace od kupujícího v případě využití svozu (bod 1), nikoli v hodnotě, za kterou kupující zásilku odeslal.

  3. Zboží zašlete společně s fakturou (nebo dodacím listem), včetně přesného popisu závady.

  4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Mějte na mysli, že přepravce ve většině případů vyžaduje, aby bylo zboží zabaleno v 6stěnném (čtvercovém či obdélníkovém) obalu.

  5. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nemůžme převzít.

Adresa pro zaslání reklamace:

Proteco nářadí s.r.o.
Podbřezí 63
518 03 Podbřezí


Vyřízení reklamace:

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné třicetidenní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky do našeho servisního oddělení. U zboží reklamovaného na prodejnách PROTECO nářadí (v Rychnově nad Kněžnou a v Hradci Králové) začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady.

Pokud bude Vaše reklamace neuznaná, viz obchodní podmínky bod 7.12 je prodávající oprávněn účtovat :

Dopravu cesty zpět (zásilka do 30 kg )
129,- vč DPH
Dopravu cesty zpět (zásilka nad 30 kg)
288,- vč DPH
+ Dobírka39,- vč DPH


Kupující, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní   smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení   sporu   provádět, je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr  je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Požadavek nemůže být odeslán. Zkuste to znovu později

Košík obsahuje nepovolené položky

Košík je prázdný

Zobrazit košík

Zboží bylo přidáno do porovnání

Prosím čekejte...
Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později
proteco-naradi.cz Reviews with ekomi.cz